پيام تبريكيه به مناسبت فرارسيدن سال نو 1387 خورشيدي
شوراي ولايتي هرات نهضت فراگير دموكراسي و ترقي افغانستان شوراي ولايتي هرات نهضت فراگير دموكراسي و ترقي افغانستان

 

 

بنام خداوند پديد آورنده فصل ها و دگرگون كننده احوال ها!

باز يكبار ديگر زمان و زنده گي از قعر زمستان سرد و تاريك به سوي روشني وسرسبزي بهار زيبا به حركت در آمد و ميرود تا طراوت و حيات سبز زمين و زميني هارا در تداوم دگرگوني ها و تغييرات قانونمند طبيعت  آغوش بگشايد و استقبال نمايد؛ چه زيباست بهار و چه زيباست باز تولد يافتن و سبز شدن .

اما دريغ ! كه باز و يك بار ديگر ما افغان ها ما شهروندان افغانستان عزيز كه بخشي از گستره فرهنگي هستيم كه همواره و در طول زمان ستايشگر بهار بوده اند و تجليل كننده نوروز باستاني بلي ما افغانها در اين سال نيز با جنگ و فقر و آواره گي دست به گريبان بوده ايم و اقصا نقاط كشور مارا جنگ طالبان ، تروريستان ، صاحبان زر و زور و تزوير با پديده هاي شوم تفنگ و ترياك و فساد ملوث ساخته اند و باز(ما) با تلخ كامي به استقبال نوروز خويش ميشتابيم.  هرچند طي سال گذشته ما افغانها به عنوان يك ملت دست آورد هاي نيز داشته ايم و كاميابي هاي را گويا نصيب شده ايم.

شوراي ولايتي نضت فراگير د.ت.ا. در ولايت هرات فرارسيدن سال جديد 1387 را به كافه مردم سربلند   افغانستان به اعضاي پر افتخار نهضت فراگير اين ادامه دهنده گان راه عدالت طلبي و ترقي خواهي، به مجلس موسسان نهضت و در راس جناب شير محمد بزرگر رييس محترم مجلس موسسان و مسوولين و منسوبين جريده راه نهضت به رفقاي خارج از كشور به شوراي اروپايي و دست اندركاران ماهنامه پر فروغ مشعل و همه دلسوزان و غم خواران افغانستان و افغانها از صميم قلب تبريك و تهنيت عرض نموده و سال نو را سال خوبي و كاميابي هرچه بيشتر براي ملت خويش و پيش آهنگ مبارزات صلح جويانه شان نهضت فراگير دموكراسي و ترقي افغانستان از درگاه رب العزت آرزو منديم .    

 

بااحترام

شوراي ولايتي هرات نهضت فراگير

دموكراسي و ترقي افغانستان

 

 

 


March 19th, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها